Telefon

+36 1 210 9012

Ügyfélszolgálat

H-P: 09:00 - 17:00

Irodaellátás

Irodaellátás

Vállaljuk intézmények, hivatalok, egyéni- és társas vállalkozások, stb. működéséhez szükséges iroda felszerelések teljes körű szállítását, a megrendelő igényei szerinti készletezéssel és szállítási ütemezéssel.

Az általunk forgalmazott mintegy 1600 féle termék ismert hazai és külföldi gyártók termékei, melyek magas fokú minőségügyi követelmények következetes érvényesítésével kerülnek megbízóink használatába.

Beszállítóink az MSZ EN ISO 9001:2001 Minőségirányítási Rendszer szerint auditált cégek közül kerülnek kiválasztásra.

Minősítésüket rendszeresen elvégezzük.

A vevőszolgálat munkatársai munkanapokon 08.00-tól 18.00 óráig állnak megrendelőink rendelkezésére.

Megrendeléseit telefonon, telefaxon, e-mail-en és személyesen fogadjuk.

A megrendelések szakszerű összeállítását felvilágosítással, termék- és árubemutatóval segítjük. Igény szerint a megrendelő telephelyén is rendelkezésére állunk.

A megrendelt termékeket, a visszaigazolást követő 12 órán belül, a megrendelő követelményei szerinti készletezéssel kiszállítjuk. Igény szerint sürgősségi – soron kívüli – szállítást is vállalunk.

A megrendelt termékek gyors, sérülésmentes kiszállítását modern gépjárműparkunkkal biztosítjuk.

A szállítási csoport munkatársai a kiszállított termékeket a megrendelő raktárába, illetve további felhasználási helyeire típus szerint készletezik.

Az üzletág legfontosabb feladatának tekinti a megrendelők részére magas színvonalú, minőségi szolgáltatás nyújtását, az adminisztrációs feladatok megkönnyítését.